Cro Cop vam savjetuje kako trenirati i otkriva svoj način rada!

Autor | fightsite 04 | 11 | 2012 09:29 | Kategorija | vijesti iz regije | Izdvojene vijesti

Mirko Filipović

Mirko Filipović odlučio je malo opširnije progovoriti o načinu njegova treninga te podijeliti savjete svima onima koji bi jednog dana htjeli krenuti njegovom stazom i psotati uspješan borac.

"Što se tiče treninga, tri principa moraju biti zadovoljena: pravilan trening, pravilna prehrana i pravilan odmor. Ako samo jedno od ovoga nije zadovoljeno, ništa od svega. Možeš super trenirati i odmarati, a jesti smeće i ne uzeti potrebnu vitaminizaciju i tijelo će propasti, a ozljede će biti neminovne."

"Većina ljudi jede smeće tj. ono što im padne u ruke, a od vitaminizacije uzmu dvije naranče tijekom godine. Ja govorim o onome što je potrebno nekome tko želi nešto napraviti od sebe i nešto postići, pa taman ako je i rekreativac. Zdravlje koje donosi pravilan trening i prehrana neprocjenjivo je, nije stvarno sve u lovi. Možeš super trenirati i super odmarati, a prehrana nikakva i opet sve pada u vodu. Treću mogućnost, da super jedeš i super se odmaraš, a nikako ne treniraš, ne treba naglašavati."

"Većina ljudi si ne može priuštiti dva treninga dnevno i niti je potrebno. Gotovo svi vi koje ovo zanima imate ili posao ili obaveze u školi i nemate vremena trenirati dva puta dnevno poput mene. No to nije neophodno."

"Ja treniram na sljedeći način - u ponedjeljak, srijedu i petak ujutro odrađujem trčanje na traci - četiri kilometra uz promjenjivi ritam, pa razgibavanje, shadow boks i trbuh. To je trening od maksimalno sat vremena i to je meni dopunski trening, odnosno služi kao priprema za večernji."

"Navečer nakon zagrijavanja radim shadow, zatim slijedi petominutno hrvanje u stojci, pet minuta partera, zagrijem s max. 70% snage, naglasak na tehniku, nakon toga ponovim svaki udarac na vreću 50 puta - direkt, kroše, aperkat, middle kick, high kick i za kraj trirunde po pet minuta na vreći ili na ruke. Nakon toga trbuh i vrat. Utorkom i subotom radim snagu, četvrtkom i nedjeljom je odmor. To je više nego dovoljno, a sve preko toga je traženje kruha preko pogače i vodi u zasićenost (psihičku) treninzima, pretreniranost i ozljede."

"Dakle, ponedjeljak, srijeda i petak navečer je MMA trening (kickboxing) utorkom i subotom snaga uz prethodno trčanje na traci da se pluća izventiliraju (ako nemate mogućnost to odraditi ujutro kao ja), četvrtak i nedjelja je odmor i to je to. I ne dajte da vas navlače na svakodnevne treninge raznorazni 'treneri' jer je puno opasnije biti pretreniran nego neutreniran 100%. Zato radim borilački trening svaki drugi dan da se tijelo i psiha ne umore, već jedan dan borilački drugi dan snaga, da se tijelo poželi treninga a ne da vam bude muka kada uđete u dvoranu. S tri borilačka treninga ćete pokriti sve potrebe i više napredovati, biti će veći gušt nego da se ubijate svaki dan, jer tijelo i psiha trebaju ODMOR!"

"Što se tiče prehrane, naravno, više manjih obroka, kuhano meso po mogućnosti, puno voća, a što se tiče vitaminskih dodataka, obavezno C vitamin, B-komplex. Prije treninga obavezno BCAA pola sata prije, za vrijeme treninga puno tekućine, odmah nakon treninga opet BCAA. Obavezno 20 g glutamina, popiti uz to aminokiseline te nakon tuširanja 20-ak minuta nakon ovih nabrojanih preparata popiti whey protein. I to je TO!!"

"Same doze pojedinih preparata ovise o tjelesnoj masi, konzultirajte se sa stručnjacima za to. Ništa vam više ne treba, vjerujte mi, ali ovo morate uzeti, radi oporavka, radi očuvanja i hranjenja mišićne mase i tijela. Ako jednog dana budete napredovali da počnete zarađivati i pristojno živjeti od svojih borbi, naravno da ćete razdvojiti treninge pa ujutro napraviti samo trčanje i istezanje, ali do tada ovo je zaista više nego dovoljno. I naravno, treninzi osciliraju kako se borba približava, a tada se umjesto one tri runde na vreći radi sparing, no varijanti je bezbroj. Neka vam ovo posluži kao primjer jednog prosječnog treninga", rekao je Cro Cop.

OCIJENITE OVAJ ČLANAK
 
REJTING | 4.3/5 | 14 glasova |
13

KOMENTIRAJTE ČLANAK

Zabranjeno je reklamiranje, spamanje, vrijeđanje, grube psovke i klevetanje. Komentari sa takvim sadržajem bit će izbrisani, a korisnički računi njihovih autora suspendirani. FightSite.hr se ograđuje od izjava ili moguće štete koja bi mogla nastati izjavama pojedinaca. Obavezna polja označena su sa *

Molimo prijavite se kako bi mogli komentirati.

Fight Site : Dobrodošli !

Logiraj se

Izgubljena lozinka