Lat mašina - najbolji način za dobivanje moćnih leđa!

Autor | Zorana Jagodić 23 | 04 | 2013 10:37 | Kategorija | fitness | Izdvojene vijesti

Mišići leđa

Bilo da ste početnik ili iskusni vježbač, lat mašina je sigurno sprava koju ne zaobilazite tijekom treninga leđa. Sprava je dobila ime po latisimus dorsi mišiću koji je najširi leđni mišić. Mišić polazi s šiljastih nastavaka posljednjih šest prsnih i svih lumbalnih kralješaka, sa križne kosti i bočne kosti. Mišić se hvata na nadlaktičnu kost.

Na lat mašini najčešće se izvode ove tri vježbe:

  • zadnji lat
  • prednji lat
  • prednji lat s V-šipkom

Zadnji lat

Primite šipku lat-sprave u širini tako da su krajevi ispruženih palčeva u ravnini s vanjskim rubom ramena. Ako vam se zglob šake grbi prilikom povlačenja, ruke drži te preblizu pa pomaknite još koji centimetar ruke u širinu. Sjednite tako da postavite bedra ispod držača za noge.

Prsa su maksimalno isturena kao i donji dio leđa. Čitavo vrijeme ne mijenjajte primljeni položaj tijela. Dubina stolice ne smije biti preduboka. Morate koljenima biti neposredno ispod držača sprave. Koljena ne smiju plesati jer će vas šipka sa težinom podizati prema gore.

Prednji lat

Šipku uhvatite na isti način kao i kod zadnjeg lata, te noge podvucite pod držač.

Zategnite donji dio leđa i potpuno opružite ruke. Polako vucite šipku prema dolje, do gornjeg dijela prsa. Pri tom pokretu zategnite leđa što je više moguće tj. isprsite se. Pod potpunom kontrolom leđnih mišića, lagano vratite šipku u početni položaj. Pazite da prilikom vučenja šipke ne radite nagle pokrete (trzaje) te da se previše ne naginjete unatrag. Leđa moraju tijekom čitavog pokreta ostati ravna i zategnuta. Ukoliko krivite leđa, radije smanjite težinu jer na ovaj način povećavate opasnost od ozljede.

Prednji lat s V-šipkom

Vježba se izvodi na jednak način kao i prednji lat s ravnom šipkom. Jedina razlika je u uskom hvatu V-šipke koju povlačite na srednji dio prsa.

Osim ovih vježbi, postoji čitav niz vježbi koje napredni vježbači izvode na lat mašini, te koje su različite varijacije povlačenja, ovisno o šipki ili poziciji povlaka.

Ukoliko želite moćna leđa sa širokim latisimusima, uvrstite vježbe na lat mašini u svoj trening leđa i nema sumnje da ćete ubrzo vidjeti rezultate.

Oznake | | | | |
OCIJENITE OVAJ ČLANAK
 
REJTING | 5/5 | 7 glasova |
25

KOMENTIRAJTE ČLANAK

Zabranjeno je reklamiranje, spamanje, vrijeđanje, grube psovke i klevetanje. Komentari sa takvim sadržajem bit će izbrisani, a korisnički računi njihovih autora suspendirani. FightSite.hr se ograđuje od izjava ili moguće štete koja bi mogla nastati izjavama pojedinaca. Obavezna polja označena su sa *

Molimo prijavite se kako bi mogli komentirati.

  1. Avatar
    2338
    DamageDealer
    23 | 04 | 2013 u 23:48

    na da moras imat tehnoloski centar da bi razvio ledja, najbolje kupit jezero za veslanje, laht masine, tegove,a u principu ti je dovoljna stanga za zgibove.

  2. Avatar
    1
    situacija
    23 | 04 | 2013 u 23:14

    Bez veslanja u pretklonu sa stangom,sa t-barom,veslanju sa bucicom i mrtvog dizanja nema ni razvijenih leda. Da se razumijemo lat sprave isto pridonose razvitku leda ali nimalo kao ove prije nabrojane. Pozdrav! Cika trener

  3. Avatar
    1677
    gosuasus
    23 | 04 | 2013 u 22:46

    Dobro, nije baš jedini, ali nabolji da

  4. Avatar
    833
    dany2332
    23 | 04 | 2013 u 21:52

    Glupost godine. Lat mašina kao i svaka druga mašina može pomoći oko estetike ali što se tiče kvalitetne mišične mase i funkcionalnosti potpuno je bezvrijedna. Najbolji, tj. jedini načina za "močna leđa" je mrtvo dizanje, a donekle pomažu i zgibovi.

Fight Site : Dobrodošli !

Logiraj se

Izgubljena lozinka